مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-30سياسي

حضور مسئولانه روحانیون و مبلغان در مناطق زلزله زده خوی 


حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به حضور روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده خوی گفت: عملیات اعزام طلاب و مبلغان جهادی از ساعت 2 بامداد روز یکشنبه آغاز شد.

- حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به حضور روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده خوی گفت: عملیات اعزام طلاب و مبلغان جهادی از ساعت 2 بامداد روز یکشنبه آغاز شد و گروه های مردمی از همان ساعات اولیه با حضور در جمع سانحه دیدگان تلاش برای رفع مشکلات زلزله زدگان را آغاز کردند و در کنار آن نیز کار جمع آوری کمک های مردمی به خصوص لوازم و اقلام گرمایشی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی ادامه داد: عملیات میدانی روحانیون جوان و مبلغان جهادی با حضور مدیران تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی از همان ساعات اولیه بعد از زلزله آغاز شده است و کلیه اقدامات با هماهنگی ارگان ها و نیروهای امدادی جهت امدادرسانی در حال انجام است و تلاش جدی وجود دارد که در سرمای سخت منطقه از سختی های مردم سانحه دیده کاسته شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تصریح کرد: شرایط زلزله و بلایای طبیعی شرایط معمول نیست؛ به خصوص منطقه خوی که سرمای شدیدی دارد و شب ها به دمای منفی 7 درجه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولانه روحانیون و مبلغان در مناطق زلزله زده خوی 

حضور مسئولانه روحانیون و مبلغان در مناطق زلزله زده خوی